Informuojame, kad keičiasi užsakymų pristatymo terminai. Užsakymai, gauti iki 2023 06 23 , bus patvirtinti per 2 d.d., išsiųsti per 7 d.d.
Užsakymai gauti nuo 2023 06 23 bus patvirtinti per 2 d.d., išsiųsti per 25 d.d.
Atsipašome, tačiau elektroninė parduotuvė Trivilitos atostogų metu nedirbs ( 2023 07 06 – 2023 07 23 ) . Užsakymai tvirtinami ir siunčiami po atostogų per 7 d.d.

Grąžinimas 

Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 dienų turi teisę atsisakyti prekų pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui (jei prekę ar paslaugą įsigijote internetu arba kitu būdu ne parduotuvėje).  

Grąžinkite nesėkmingai įsigytas prekes ir užsisakykite naujas. Pasirinktą produktą užrezervuosime ir būsite garantuoti, kad niekas jo nenupirks. Už prekę galite apmokėti iš karto arba palaukti kol grąžinsime Jums pinigus. Pinigai į Jūsų nurodytą sąskaitą yra grąžinami per 14 dienų.  

Sąlygos norint grąžinti kokybiškas prekes: 

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 
  • grąžinant prekę būtina užpildyti grąžinimo/pretenzijos formą (rasite žemiau). 
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nurodytos nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. 

Sąlygos norint informuoti apie nekokybišką prekę: 

  • Būtina užpildyti grąžinimo/pretenzijos formą (rasite žemiau). 
  • Turi būti pridedamos tinkamai padarytos nuotraukos: 

Jei pretenzija dėl lovos, čiužinio, antčiužinio, nuotraukos turi būti pateiktos nemažiau 3: 

  • Viso gaminio be papildomų daiktų, paklodžių; 
  • Čiužinys, antčiužinis fotografuojant turi būti ant lygaus paviršiaus (grindų); 
  • Probleminė vieta nufotografuota iš arčiau; 
  • Defektui vizualizuoti gali būti naudojami papildomi įrankiai – liniuotė, matavimo juosta. 

Jei pretenzija dėl sofos, fotelio, pufo nuotraukos turi būti: 

  • Viso gaminio, be papildomų daiktų; 
  • Nufotografuota probleminė vieta; 
  • Defektui vizualizuoti gali būti naudojami papildomi įrankiai – liniuotė, matavimo juosta. 
  • Turi būti pridedamas gaminio pirkimo dokumentas (kvitas/sąskaitos faktūra/bankinio pavedimo kopija). 
  • Pažeisti gaminiai/pakuotės turi būti užfiksuoti mašinoje iškrovimo metu – nufotografuota ir pažymėta krovinio dokumentuose.